Politică de retur

Ori de câte ori se fac multe cumpărături, se poate întâmpla ca un articol să se strice. În cazul în care apare un defect la bunurile achiziționate în timpul perioadei de garanție, aveți dreptul legal de a reclama acest defect. Garanția pentru bunurile nou achiziționate este de 2 ani. Aceasta începe în ziua achiziției. 

1. Vă rugăm să ne trimiteți informațiile necesare prin intermediul formularului nostru de reclamație:
Descrierea defectului: care este defectul, unde se află, cum se manifestă, când a apărut defectul.

2. echipa noastră de reclamații vă va contacta în cel mai scurt timp posibil și vă va informa cu privire la următorii pași.

3. în cazul în care articolul dvs. trebuie trimis pentru inspecție, vă rugăm să înțelegeți că acest lucru poate dura ceva timp. În special, vă rugăm să ne returnați articolele textile și încălțămintea în stare spălată sau curățată.

Trimiteți coletul cu bunurile la adresa:
XtremGear
L. Podjavorinskej 21
98401, Lucenec, Slovacia

Mai multe detalii despre condițiile noastre de reclamație:
Garanția este oferită în conformitate cu prevederile legale. Pentru toate defectele apărute în timpul perioadei de garanție legală de doi ani de la livrare, aveți dreptul legal la îndeplinirea ulterioară. Nu ne asumăm nicio răspundere pentru daunele și defectele care rezultă în urma utilizării necorespunzătoare, a funcționării, a depozitării, a îngrijirii și întreținerii neglijente sau incorecte, a utilizării excesive sau a reparării necorespunzătoare de către un partener de service neautorizat.