ÎNTREBĂRI PRIVIND COMANDA

  1. Dacă produsul nu este în stoc, cum pot afla când va fi disponibil din nou?
    Clienții înregistrați au posibilitatea de a face clic pe „urmărire disponibilitate” pentru produsul dorit. De îndată ce produsul va fi din nou în stoc, aceștia vor primi un e-mail.

  2. Nu găsesc produsul dorit în magazin. Îl puteți comanda pentru mine?
    Dacă produsul dorit nu este în stoc, puteți solicita informații prin e-mail sau telefon. Alternativ, puteți „urmări disponibilitatea produsului” (dacă sunteți un client înregistrat).

  3. Am nevoie de o ofertă individuală pentru o școală, un club sau o organizație. Ce trebuie să fac?
    În acest caz, vă rugăm să ne contactați prin e-mail. Vom pregăti pentru dvs. o ofertă individuală cu reducere.

  4. Am primit un produs diferit de comanda mea. Ce trebuie să fac acum?
    În acest caz, suportăm costurile de returnare sau înlocuire a produsului. Acest lucru se poate întâmpla ocazional cu comenzi mai mari. Vom încerca să rezolvăm problema cât mai curând posibil.

  5. Am o problemă cu trimiterea comenzii. Unde pot găsi ajutor?
    Vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau telefon. Vom încerca să finalizăm comanda dvs. împreună cu dvs.

  6. Pot modifica sau anula comanda?
    Desigur, puteți anula comanda. Vă rugăm doar să ne informați cât mai curând posibil pentru a putea anula comanda înainte de expediere.

  7. Cum pot afla dacă un produs este în stoc?
    Produsele marcate „în stoc” sau „disponibile” sunt disponibile în proporție de 99%. Dacă din greșeală un astfel de produs nu este în stoc, vă vom informa imediat și vă vom oferi o reducere ca despăgubire.

  8. Care este timpul de livrare dacă produsul este în stoc?
    Timpul de livrare standard în România este de 2-3 zile lucrătoare. În unele zone, livrarea poate dura o zi în plus.

ÎNTREBĂRI REFERITOARE LA PLATĂ

  1. Aș dori să plătesc online, însă îmi este teamă să nu pierd banii. Cum ar trebui să procedez?  O modalitate sigură de plată este prin intermediul PayPal – în cazul în care produsul nu vă este livrat, puteți solicita ajutorul direct de la PayPal.

  2. Cum pot plăti?  Puteți plăti online cu cardul prin STRIPE sau PAYPAL. De asemenea, puteți plăti prin transfer bancar. Datele pentru plata prin transfer bancar sunt trimise automat împreună cu confirmarea comenzii.

  3. Unde găsesc factura pentru produs?  Factura o veți găsi în pachet. Dacă o pierdeți, ne puteți solicita o copie a facturii prin e-mail.

  4. Cum pot primi comanda mea cât mai repede posibil?  Expediem produsele după primirea plății. În cazul plății prin STRIPE sau PAYPAL, primim notificarea plății aproape imediat, iar produsul este pregătit pentru expediere. Comenzile "ramburs" sunt expediate imediat (plătiți curierului la livrare).

  5. Cum funcționează plata prin transfer bancar?  În cazul transferului bancar, expediem produsele după ce plata este creditată în contul nostru. Aceasta poate dura 1-2 zile.

  6. Care este numărul de verificare al cardului pentru plata cu cardul de credit/debit?  Numărul de verificare se află pe spatele cardului. Este un număr format din trei cifre (CVV).

ÎNTREBĂRI DESPRE LIVRAREA PRODUSELOR

  1. Unde se află comanda mea?  Imediat după expedierea comenzii vă vom trimite „numărul de urmarire” al pachetului dvs. Astfel puteți verifica unde se află pachetul dvs. în acel moment.

  2. Numărul de urmărire al pachetului nu funcționează?  Uneori se poate întâmpla ca „numărul de urmarire” al pachetului să fie activ doar în orele serii. Dacă „numărul de urmarire” al pachetului nu funcționează nici a doua zi, contactați-ne și ne vom strădui să rezolvăm problema.

  3. Produsul mi-a fost livrat deteriorat?  Dacă curierul vă predă un pachet vizibil deteriorat, vă rugăm să faceți câteva fotografii și eventual să solicitați curierului să completeze o reclamație. În cazul deteriorării conținutului pachetului, contactați-ne imediat prin e-mail sau telefonic. Vom soluționa reclamația acestui produs deteriorat cu serviciul de livrare (GLS sau DPD).

  4. Produsul nu mi se potrivește și vreau să-l returnez. Cum trebuie să procedez?  Vă rugăm să ne informați mai întâi prin e-mail și vom încerca să găsim cea mai bună variantă de returnare a produsului. Desigur, puteți returna produsul în termen de 30 de zile fără a da un motiv. În acest caz, ne puteți trimite produsul la adresa de pe factură.

  5. Când va fi trimisă comanda mea?  Toate comenzile achitate primite în zilele lucrătoare până la ora 15:30, sunt expediate în aceeași zi. Dacă acest lucru nu este posibil, vă vom contacta prin e-mail.

  6. În ce țări livrați?  Prin xtremgear.ro este posibilă livrarea doar în România. Pentru alte țări, vă rugăm să utilizați alte platforme online ale noastre.

  1. Care sunt costurile de transport?  Pentru comenzile cu valoare totală de până la 400 RON, percepem o taxă de livrare de 25 RON. Toate comenzile peste 400 RON beneficiază de livrare GRATUITĂ.

  2. Am plasat mai multe comenzi. Pot fi combinate comenzile?  Dacă produsele nu au fost încă expediate, putem combina comenzile dvs. într-una singură. Dacă valoarea totală a comenzii dvs. depășește 400 RON, veți beneficia de livrare gratuită. Dacă ați plătit costurile de transport, acestea vă vor fi rambursate.